top of page
搜尋
  • 作家相片PPP

【全天候守護您】

疫情以來,好多family 都取消了全年嘅外遊計劃。

響屋企有PPP 陪住梗係安全得多啦; 小編回想起舊年帶住小朋友周圍去, 真係去到邊都要有PPP 㗎。 有晚,我地其中去過一間酒店,未入房lobby 已經 讀到96 ug/m3 嘅PM2.5污染水平 ;入咗房都有72 ug/m3; 接近嚴重污染水平😨....好彩我哋有帶輕巧易攜嘅 PPP 空氣淨化機; 全間房靠住部 PPP 空氣淨化機頂住,污染物水平衹有7ug/m3.


話時話,唔同地方,酒店空氣質素, 差別真係可以好大。最近多了staycation; 大家都要留意衛生及安全;最好帶埋PPP空氣淨化機去啦。


✅而家,病毒在菌周圍漂浮,最好選用藍色嘅殺菌濾芯。PPP獨特的藍色KILL VIRUS殺菌濾芯,不僅採用了醫生推薦的HEPA,還加入本地大學科研的殺菌配方,確認有效滅殺冠狀病毒。相比坊間同類型產品,PPP的潔淨空氣輸出率Clean Air Delivery Rate (CADR) 達到卓越級別。


💯PPP空氣淨化機可以在短時間內過濾細微至0.003微米嘅懸浮粒子,包括细菌病毒污染物 。如減低家人中招受感染嘅機會,❤️守護你及家人嘅健康!



26 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
Post: Blog2_Post
bottom of page