top of page
搜尋
  • 作家相片PPP

唔會放過病菌嘅濾芯

原來人體正常體溫攝氏37 度,係於1851 年由德國內科醫生Carl Wunderlich確定。百多年來,人類的平均體溫已經逐漸下降至攝氏36.6 度。科學家猜測人類體温下降可能和人類居住環境或人類生理機能變化有關。


新型冠狀肆虐,好多地方管理員都會為進入該地方人士量額溫,以識別該人士是否患病, 減低傳播染疾病風險 ,咁額温幾高算發燒呢? 由於額頭溫度易受環境影響,如果額溫達到或超過37度,有可能已表示體溫已經38度以上,有輕微發燒了。有發燒嘅咁緊係要被邀請離開啦🤨⋯⋯


PPP空氣淨化機對付病菌就絶對唔會仁慈了,病菌一旦被抽進濾芯,想離開,無可能啦⋯⋯PPP獨特的藍色KILL VIRUS殺菌濾芯,不僅採用了醫生推薦的HEPA,還加入本地大學科研的殺菌配方,確認有效滅殺甲型流感、手足口及麻疹病毒,更有效滅殺新型冠狀病毒(MERS)。相比坊間同類型產品,PPP的潔淨空氣輸出率Clean Air Delivery Rate (CADR) 達到卓越級別,多為政府部門、香港國際機場、醫院和診所採用。



💯PPP空氣淨化機可以在短時間內過濾細微至0.003微米嘅懸浮粒子,包括细菌病毒污染物 。如減低家人中招受感染嘅機會,❤守護你及家人嘅健康!


詳細可參閱PCM專題報導

https://bit.ly/pcm0702



41 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
Post: Blog2_Post
bottom of page