top of page
搜尋
  • 作家相片PPP

講解盲目追求6 次換氣帶來的健康風險

【6次鮮風換氣係萬靈丹?】

如果你以為身處一個鮮風換氣達每小時6次或以上嘅地嘅空氣係好健康、好Perfect⋯⋯咁你就大錯特錯了....


點解?換氣嘅意思係將室外嘅空氣抽入室內,同時間將室內嘅空氣排走...香港係一個高密度嘅城市,周圍都係馬路,室外嘅空氣比室內嘅空氣仲要污糟,PM2.5及粒子濃度水平一般好差。長期吸入高濃度污染物,係會帶來非常高嘅健康風險。PPP幫大家整咗個懶人包,等大家了解一下,吸入太多PM 2.5會有乜嘢健康問題,真係唔夠鮮風換氣又弊、夠鮮風換氣又一樣好弊。


有PPP空氣淨化機就唔使怕!PPP過濾微細至0.003um的粒子,FDA、美國AHAM、TUV及SGS及多個國際認 ,私立及公立醫院採用, 有效滅殺細菌病毒 (99'999%)。

已在食物環境衞生署公布的《符合用於餐飲業務指定規格的空氣淨化設備資料》當中



81 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
Post: Blog2_Post
bottom of page